Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΟΛΙΤΗ



ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ EΛΕΝΑ

Πολιτικό Κόμμα: ΔΗΚΟ

Εκλ. Περιφέρια: ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Αρ. 16

  • Ονομάζομαι Έλενα Παπαδοπούλου
  • Γεννήθηκα στη Λευκωσία στις 7/4/1961
  • Είδα το πρώτο μου φως στη μαιευτική κλινική της κ. Παλαντζή, στην οδό Ονασαγόρου.
  • Οι γονείς μου κατάγονται από το Καϊμακλί.
  • Είμαι νυμφευμένη με το Μιχάλη Παπαδόπουλο, διευθυντικό στέλεχος της Cyta και έχουμε δύο παιδιά, την κόρη μας Κρίστη 22 χρονών και το γιο μας Νικόλα 15 χρονών.
  • Έχω τελειώσει με υποτροφία τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, το Πάντειο Πανεπιστήμιο στον κλάδο των Πολιτικών Επιστημών και έχω μεταπτυχιακό στο θέατρο στο Columbia των ΗΠΑ.
  • Σπούδασα με τους κόπους του πατέρα μου.
  • Μιλώ αγγλικά.
  • Έζησα στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ.
  • Είμαι πρώτη ηθοποιός στο ΘΟΚ.
  • Αγαπημένο μου χρώμα, το χρώμα της θάλασσας.
  • Αγαπημένος μου μουσικός ο Μποτσέλλι. Λατρεύω την κλασσική μουσική
  • Διασκεδάζω με την οικογένεια στο σπίτι ή με φίλους στο δικό τους σπίτι. Όταν βγαίνω πηγαίνω συνήθως σε εστιατόριο με καλό φαγητό.
  • Παρακολουθώ στην τηλεόραση ειδήσεις και κινηματογραφικές ταινίες.
  • Πάντοτε διαβάζω βιβλία. Ειδικά τους αρχαίους φιλόσοφους.
  • Διαβάζω καθημερινά εφημερίδες.
  • Πίνω μόνο κρασί.
  • Αγαπημένο μου ποτό το κόκκινο κρασί και αγαπημένο πιάτο, ένα καλομαγειρεμένο φαγητό.
  • Νηστεύω.
  • Περπατώ.
  • Κολυμπώ.
  • Υποστηρίζω τον Αχιλλέα Καϊμακλίου.
  • Καλύτερα ρωτήστε τον γιο μου ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα
  • Μου αρέσουν τα ταξίδια με την οικογένεια. Τον περισσότερο καιρό στον Πρωταρά. Απαραίτητη επίσης μία βδομάδα κάθε χρόνο στο Τρόοδος.
  • Οδηγώ αυτοκίνητο μάρκας Audi Q5.
  • Δεν ακολουθώ τις τάσεις της μόδας.
  • Με ελκύει σε έναν άντρα το μυαλό του.
  • Πηγαίνω εκκλησία κάθε βδομάδα.
  • Ο Αρχιεπίσκοπος πρέπει να είναι πνευματικός ηγέτης.
  • Συμμετέχω για δεύτερη φορά σε Βουλευτικές Εκλογές. Την πρώτη φορά κατέλαβα μια ιδιαίτερα τιμητική θέση.
  • Με ελκύει στην πολιτική η διορατικότητα και η στρατηγική σκέψη. Με απωθούν η ψευτιά και ο λαϊκισμός.
  • Από τη νεανική μου ηλικία είχα στόχο να ασχοληθώ με την πολιτική και κάποια στιγμή να διεκδικήσω βουλευτικό αξίωμα. Γι’ αυτό εξάλλου, ένα από τα τρία μου πτυχία είναι στις Πολιτικές Επιστήμες και τη Δημόσια Διοίκηση.
  • Φυσικά και θα δημοσιοποιήσω τα περιουσιακά μου στοιχεία.
  • Επένδυσα στο ΧΑΚ και δεν κέρδισα αλλά ούτε και έχασα.
  • Αν εκλεγώ θα δώσω βαρύτητα στα κοινωνικά ζητήματα, την Παιδεία και τον Πολιτισμό.
  • Σε ό,τι αφορά τον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων, είμαι υπέρ της άποψης που πιστεύει η εκκλησία ως ορθή. Αλλά ζούμε σε εποχές που ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει για να νιώθει ευτυχισμένος.
  • Αφήνω στη νομοθετική εξουσία το θέμα της νομιμοποίησης του χασίς.
  • Είμαι εναντίον της ιδιωτικοποίησης των ημικρατικών οργανισμών.
  • Πρότυπο καλής λειτουργίας κυβερνητικής υπηρεσίας, τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη.
  • Κυβερνητικό τμήμα που βελτιώνεται συνεχώς και χρήζει περαιτέρω βελτίωσης, το Κτηματολόγιο.
  • Είμαι υπέρ του να εργάζεται η Βουλή και το καλοκαίρι.
  • Είναι ικανοποιητική η αντιμισθία των βουλευτών.
  • Να εναρμονιστεί το Σύνταγμα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο.
  • Είμαι ικανοποιημένη με ό,τι έχω στη ζωή μου. Ταυτόχρονα όμως έχω πολλές ευγενείς φιλοδοξίες για πολιτειακά αξιώματα, με κύριο κίνητρο την πιο καλή διαχείριση των ζητημάτων, γιατί θεωρώ πως μας αξίζουν, ως λαού, καλύτερα.
  • Συμφωνώ με την άποψη ότι οι βουλευτές πρέπει να καταβάλλουν ένσημα στο Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
  • Γενικά δεν είμαι των άκρων. Το πιο ακραίο πράγμα που έκανα ήταν η συμμετοχή μου στην πορεία γυναικών ενάντια στην κατοχή, σε χρόνους ρομαντικούς. Ήταν η εποχή της αγνότητας, που δεν γνωρίζαμε πως βαθειά μέσα μας, είχαμε άλλα σχέδια, πιο μεγάλα, όπως τόσο ωραία λέει ο Ελύτης.
  • Δεν είμαι οπαδός του αθλήματος που λέγεται ρουσφέτι και αναξιοκρατία.
  • Με την ανακάλυψη υδρογονανθράκων αποκτήσαμε κι εμείς το δικό μας στρατηγικό βάθος. Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κύπρου, έχει μετατρέψει τη μικρή Κύπρο σε ένα τεράστιο χώρο με εμβαδό δώδεκα φορές πιο μεγάλο από το μέγεθος του νησιού. Τα πράγματα στην Κύπρο θα βελτιωθούν. Γιατί μας αξίζουν τα καλύτερα. Από εμάς εξαρτάται. Είμαι αισιόδοξη!



http://ekloges.politis-news.com/2011/hweb?-A=445&-V=candidates

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου